największy wybór, najlepsze ceny

Infolinia: 722 300 301
0
Twój koszyk:
brak produktów

Polecane produkty

Sprężynowe Kieszeniowe
FLAMENCO
1 199,00 zł
Materace Lateksowe
ZEUS
1 252,00 zł
Sprężynowe Kieszeniowe
MAKARENA
1 583,00 zł
Piankowe Wysokoelastyczne
ZUMBA
1 839,00 zł
Piankowe Wysokoelastyczne
FORTUNA
1 699,00 zł

Zwroty/reklamacje

Jeśli twoja przesyłka z zamówionym towarem jest uszkodzona, niekompletna, lub też nie zawiera zamówionych przez Ciebie produktów - bardzo prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

REKLAMACJE:

Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową Konsument może zgłosić za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie nie adres ECCELENT podamy poniżej. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru w Sklepie (kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Jednocześnie należy przesłać reklamowany towar na podany niżej adres. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Nabywcy i powiadomi go o dalszym postępowaniu. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Nabywcę. Inny sposób zwrotu wadliwego produktu może zostać ustalony z działem obsługi klienta.

ZWROTY:

Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia. Konsument może odstąpić od umowy za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie na adres ECCELNT podany poniżej. W tej sytuacji Klient zostanie poinformowany o dalszej procedurze. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sklep udostępnia również formularz który można wydrukować i dołączyć do zwracanej przesyłki.






Reklamowany lub zwracany towar prosimy kierować na adres:
ECCELENT Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 82
03-301 Warszawa,
z dopiskiem „reklamacja” lub „zwrot


Specjalista do dyspozycji

Wykwalifikowana osoba podpowie Ci jaki materac wybrać!
Zadzwoń: 722 300 301
lub wypełnij formularz

Wirtualny doradca

Odpowiadajac na kilka pytań doradca zaproponuje najelpsze materace. Proste i skuteczne rozwiązenie.

Uruchom Doradcę

Zobacz również

Materace market

Materace market w ofercie posiada materace najlepszych firm: Hilding, Janpol, Bedding czy Tempur. Materace w najlepszych cenach z darmową dostawą w Warszawie. Dodatkowo możliwość negocjacji cen. Polecamy materace lateksowe, kieszeniowe oraz wysokoeleastyczne. Śpij po królewsku.

Zadzwoń do nas INFOLINIA: 722 300 301
Napisz do nas info@materace-market.pl
Adres Eccelent: ul. Jagiellońska 82, Warszawa
Bank Bank: 50 1140 2004 0000 3902 6316 5939 (BRE Bank)